Πρόγραμμα Δραστηριοτήτων

Pilates

Δευτέρα 20:00 - 21:00, Τετάρτη 18:00 - 19:00, Σαββάτο 09:45 - 10:45
Τρίτη 20:00 - 21:00, Παρασκευή 19:00 - 20:00 (Pilates Fitball)

Λεπτομέρειες >

Είναι ένα σύστημα ασκήσεων, το οποίο ενδυναμώνει και γυμνάζει ολόκληρο το σώμα και ενισχύει την ευλυγισία. Ενδείκνυται για την πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών. Βασικές αρχές της μεθόδου: σωστή χρήση αναπνοής, ροή, ακρίβεια κίνησης, έλεγχος και συγκέντρωση.

Fat Burn

Δευτέρα 18:00 - 19:00
Παρασκευή 18:00 - 19:00

Λεπτομέρειες >

Ένα πρόγραμμα που έχει ως στόχο την μυϊκή ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος καθώς και το κάψιμο λίπους. Ειδικά σχεδιασμένες ασκήσεις με τη χρήση εξοπλισμού (λάστιχα – βαράκια). Βοηθάει στην καλή λειτουργία του μυοσκελετικού συστήματος.

Tae Bo

Δευτέρα 19:00 - 20:00
Τετάρτη 19:00 - 20:00

Λεπτομέρειες >

Ένα διασκεδαστικό πρόγραμμα που συνδυάζει τις βασικές αρχές του aerobic με κινήσεις από πολεμικές τέχνες με σκοπό την καρδιο-αναπνευστική βελτίωση, την μυϊκή ενδυνάμωση και τη λιποδιάλυση, σε συνδυασμό με μουσική. Ιδανικό για άνδρες και γυναίκες.

Yoga

Τρίτη 18:00 - 19:00 Vinyasa Yoga
Πέμπτη 18:00 - 19:00 Dynamic Flow Yoga

Λεπτομέρειες >

Ένα πρόγραμμα που συνδυάζει την εκγύμναση με την αναζωογόνηση και την σωματική και πνευματική ηρεμία. Στόχος του μαθήματος να ελευθερώσουμε το σώμα, τα συναισθήματα και το νου από εντάσεις.

Zumba

Τρίτη 19:00 - 20:00
Παρασκευή 20:00 - 21:00

Λεπτομέρειες >

Είναι ένα μοναδικό, αερόβιο πρόγραμμα που συνδυάζει τους κλασικούς λάτιν ρυθμούς με εναλλακτικές αργές και γρήγορες κινήσεις. Γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες και βοηθάει στην τόνωση και γράμμωση των μυών.

Aerobic / Hips-ABS

Τετάρτη 20:00 - 21:00

Latin

Πέμπτη 20:00 - 21:00

Aqua Aerobic

Καθημερινά 09:00 - 10:00 (εσ. πισίνα) & 16:00 - 18:00 / ανά 60 λεπτά (εξ.πισίνα)
Σάββατο 16:00 - 17:00 (εξ. πισίνα) , Κυριακή 10:00 - 11:00 (εξ. πισίνα)

Λεπτομέρειες >

Είναι γυμναστική και ενδυνάμωση μέσα στο νερό με μουσική. Είναι ιδανικό για άντρες και γυναίκες ηλικίας 18 ετών και άνω καθώς επίσης και για άτομα ευπαθή σε τραυματισμούς καθότι λόγω της άνωσης δεν υπάρχει επιβάρυνση. Δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη προϋπόθεση για να παρακολουθήσει κανείς το πρόγραμμα παρά μόνο να γνωρίζει την βασική επίπλευση.

Tumbao

Πέμπτη 19:00-20:00

Λεπτομέρειες >

Συνδυασμός fitness και χορού. Χορογραφία με αεροβικές κινήσεις, τεχνικές χορού και προσωπική έκφραση του σώματος

Cross Fit Training

Σάββατο 11:00-12:00

Λεπτομέρειες >

Είναι πρόγραμμα κυκλικής γυμναστικής υψηλής έντασης που στοχεύει στην μυϊκής ενδυνάμωση και στο κάψιμο λίπους. Κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και τα επίπεδα.

Σελίδες